Řešení problémů s objednávkou či zbožím

Vážení zákazníci,

pokud jste u nás nakoupili a máte dotaz k vaší objednávce či obdrženému zboží včetně reklamací či termínu dodání, máme pro Vás připravené odpovědi na často kladené otázky. Než nám zavoláte, prosím projděte je, třeba níže najdete řešení i vašeho problému.

Děkujeme za spolupráci.

Zákaznický servis

  1. Výměna zboží
  2. Reklamace zboží
  3. Odstoupení od smlouvy
  4. Chybí návod nebo faktura
  5. Zboží není kompletní
  6. Zboží přišlo poškozené
  7. Zásilka stále nedorazila
  8. Změna nebo storno objednávky
  9. Proběhla objednávka v pořádku?

 

1.       Zboží vám nevyhovuje a chcete jej vyměnit?

Nejsnadnější způsob jak požádat o výměnu zboží je využít formuláře umístěného nahoře v záhlaví našeho webu. Po jeho odeslání ihned začneme pracovat na  řešení. Rádi bychom vás upozornili, že zboží, které chcete vracet, musí být kompletní, nesmí nést známky použití a od jeho převzetí neuplynula doba 14 dnů. Jakmile bude vaše žádost schválena, obdržíte odpověď s instrukcemi o dalším postupuVyčkejte prosím naší odpovědi s instrukcemi a neposílejte zboží zpět na fakturační adresu ihned po vyplnění formuláře. Děkujeme za pochopení.

2.       Rádi byste reklamovali zakoupené zboží? 

Nejsnadnější způsob uplatnění reklamace je využít formuláře umístěného nahoře v záhlaví našeho webu. Po jeho odeslání ihned začneme pracovat na  řešení problému. Rádi bychom vás požádali, abyste vyčkali naší odpovědi s instrukcemi, o dalším postupu řešení reklamace. Neposílejte prosím zboží zpět na fakturační adresu ihned po vyplnění formuláře. Adresa pro vrácení bude upřesněna dle typu zboží, aby reklamace proběhla co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti. Bohužel zboží není možné vracet na výdejních místech společnosti Zásilkovna nebo zaslání na adresu prodávajícího na dobírku. Děkujeme za pochopení.

3.        Chcete odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů?

Nejsnadnější způsob odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě je využít formuláře umístěného nahoře v záhlaví našeho webu. Po jeho odeslání ihned začneme pracovat na  řešení. Rádi bychom vás požádali, abyste vyčkali naší odpovědi s instrukcemi a adresou pro vrácení zboží. Neposílejte prosím zboží zpět na fakturační adresu ihned po vyplnění formuláře. Bohužel, zboží není možné vracet na výdejních místech společnosti Zásilkovna nebo zasláním na dobírku. Před vyplněním se prosím ujistěte, že již neuplynula 14 denní lhůta a že jste zboží nenakupovali jako podnikatel, tedy na faktuře není IČO. Na tyto případy se nárok na odstoupení od smlouvy nevztahuje. Děkujeme za pochopení.

4.       Chybějící návod či faktura

Faktury a návody zasíláme v balíku nebo v e-mailu s předmětem “Faktura k Vaší objednávce“, odkud si je můžete stáhnout. Systém je posílá zcela automaticky. Prohlédněte si prosím pečlivě Vaši e-mailovou schránku, nezapomeňte na složku Spam, nevyžádaná pošta.  Pokud jste dokumenty v e-mailu ani balíku se zbožím nenašli nebo jste e-mail smazali, tak nás prosím, kontaktujte nás pomocí e-mailu, uveďte  číslo vaší objednávky. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek vyřídíme v nejkratší možné době.

5.       Dodané zboží není kompletní

Pokud v balení nemáte vše, co jste objednali, balík prosím ještě jednou důkladně prohlédněte, některé části jsou opravdu malé a lehce se mohou přehlédnout. Může se také stát, že jsme vás informovali o zaslání ve dvou balících. V takovém případě může být prodlení mezi balíky i několik dnů. Pokud přesto něco postrádáte, bude chyba na naší straně a přijměte naši omluvu. Kontaktujte nás prosím emailem, abychom ihned mohli začít pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek mohli vyřídit k vaší spokojenosti v nejkratší možné době. 

6.       Zboží bylo doručeno poškozené

Je nám líto pokud jste obdrželi poškozené zboží. Prosím kontaktujte násemailem, abychom ihned mohli začít pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek mohli vyřídit k vaší spokojenosti v nejkratší možné době.  Prosíme o popsání v jakém rozsahu je zboží poškozeno a pokud budete tak laskavi, připojte i fotografii. Je také pro nás důležitá informace, zda byl poškozen vnější obal a pokud ano zda jste o této skutečnosti informovali přepravce. Nezapomeňte uvést  datum převzetí, číslo faktury nebo objednávky. Po obdržení e-mailu Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.

7.       Zásilka stále nedorazila

Zásilky na adresu jsou v běžném období doručovány většinou do tří až pěti pracovních dnů od odeslání informačního e-mailu, že Objednávka byla odeslána. Zásilky na pobočku Zásikovny dorazí přibližně do týdne. V e-mailu o odeslání objednávky najdete číslo balíku. Nejpřesnější údaje o aktuálním stavu objednávky pak najdete na webu či místní pobočce České pošty nebo systému přepravce.  Pokud jste číslo balíku nenašli nebo od odeslání objednávky uplynul více jak týden a objednávku stále nemáte, kontaktujte nás prosím emailem. Nezapomeňte uvést číslo faktury nebo objednávky. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a jakmile stav prověříme, budeme Vás informovat.

8.       Změna nebo storno objednávky.  

Zboží se Vám snažíme odeslat během 24 hodin. Během této doby je čas na změnu či stornování objednávky. Informujte nás prostřednictvím emailu o vašem požadavku, do e-mailu uveďte číslo objednávky. Budeme Vás zpětně kontaktovat.

9.       Ověření, zda objednávka proběhla správně

Jestliže jste učinili objednávku a nejste si jisti, že vše proběhlo v pořádku, vyčkejte prosím několik minut, než obdržíte potvrzení objednávky. Někdy se může stát, že potvrzení spadne do Spamu, nevyžádané pošty. Pokud přesto potvrzení neobdržíte do hodiny, objednávka nebyla provedena nebo jste udělali chybu v e-mailu. V tomto případě nás kontaktujte prostřednictvím emailu, v němž popište váš problém. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek vyřídíme v nejkratší možné době.


NÁŠ TIP

Ekogril z pařezu

  • Dalekohled299 Kč vč. DHP
  • olšový korpus
  • kvalitní dřevěné uhlí
  • výdrž až 8 hodin
  • Made in Finland

Dalekohled Action 12x50

  • Dalekohled1390 Kč vč. DHP
  • antireflex skleněná optika
  • 2 dárky nůž a zapalovač
  • dodáván i v provedení  7x50 za 1150 Kč

Mikroskop a teleskop dárek pro děti

  • 1949 Kč včetně DPHHvězdářský dalekohled a mikroskop
  • výhodný set teleskop + mikroskop
  • prohlédněte si video
  • DÁREK ZDARMA

Teleskop Pluto Carbon

  • Dalekohled5629 Kč vč. DPH
  • vynikající optika
  • stabilní a přesná montáž
  • kompaktní provedení
  • foto/video smartphonem

Školní mikroskop 40-1280x

  • 3899 Kč včetně DPH
  • zvětšení 40-1280x
  • připojení na PCškolní  mikroskop
  • křížový stolek
  • horní a spodní LED
  • napájení ze sítě
  • bohatá výbava
  • mikro a makro posuv
  • produktové video
PROČ NAKUPOVAT U NÁS
  • Specializovaný obchod
  • Poštovné od 89 Kč
  • 1680 výdejních míst
  • Reklamace bez problémů
  • Nabídka 38 výrobců
  • Parametrické filtrování
ANKETA

Jaké dalekohledy vybíráte?

Celkem hlasů: 2376396
4000 1680
Produkt
Počet kusů
Cena s DPH



Košík je zatím prázdný