Řešení problémů s objednávkou či zbožím

Vážení zákazníci,

pokud jste u nás nakoupili a máte dotaz k vaší objednávce či obdrženému zboží včetně reklamací či termínu dodání, máme pro Vás připravené odpovědi na často kladené otázky. Než nám zavoláte, prosím projděte je, třeba níže najdete řešení i vašeho problému.

Děkujeme za spolupráci.

Zákaznický servis

  1. Výměna zboží
  2. Reklamace zboží
  3. Odstoupení od smlouvy
  4. Chybí návod nebo faktura
  5. Zboží není kompletní
  6. Zboží přišlo poškozené
  7. Zásilka stále nedorazila
  8. Změna nebo storno objednávky
  9. Proběhla objednávka v pořádku?

 

1.       Zboží vám nevyhovuje a chcete jej vyměnit?

Nejsnadnější způsob jak požádat o výměnu zboží je využít formuláře umístěného nahoře v záhlaví našeho webu. Po jeho odeslání ihned začneme pracovat na  řešení. Rádi bychom vás upozornili, že zboží, které chcete vracet, musí být kompletní, nesmí nést známky použití a od jeho převzetí neuplynula doba 14 dnů. Jakmile bude vaše žádost schválena, obdržíte odpověď s instrukcemi o dalším postupuVyčkejte prosím naší odpovědi s instrukcemi a neposílejte zboží zpět na fakturační adresu ihned po vyplnění formuláře. Děkujeme za pochopení. Zboží nevracejte na dobírku.

2.       Rádi byste reklamovali zakoupené zboží? 

Nejsnadnější způsob uplatnění reklamace je využít formuláře umístěného nahoře v záhlaví našeho webu. Po jeho odeslání ihned začneme pracovat na  řešení problému. Rádi bychom vás požádali, abyste vyčkali naší odpovědi s instrukcemi, o dalším postupu řešení reklamace. Neposílejte prosím zboží zpět na fakturační adresu ihned po vyplnění formuláře. Adresa pro vrácení bude upřesněna dle typu zboží, aby reklamace proběhla co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti. Bohužel zboží není možné vracet na výdejních místech společnosti Zásilkovna nebo zaslání na adresu prodávajícího na dobírku. Děkujeme za pochopení.

3.        Chcete odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů?

Nejsnadnější způsob odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě je využít formuláře umístěného nahoře v záhlaví našeho webu. Po jeho odeslání ihned začneme pracovat na  řešení. Rádi bychom vás požádali, abyste vyčkali naší odpovědi s instrukcemi a adresou pro vrácení zboží. Neposílejte prosím zboží zpět na fakturační adresu ihned po vyplnění formuláře. Bohužel, zboží není možné vracet na výdejních místech společnosti Zásilkovna nebo zasláním na dobírku. Před vyplněním se prosím ujistěte, že již neuplynula 14 denní lhůta a že jste zboží nenakupovali jako podnikatel, tedy na faktuře není IČO. Na tyto případy se nárok na odstoupení od smlouvy nevztahuje. Děkujeme za pochopení.

4.       Chybějící návod či faktura

Faktury a návody zasíláme v balíku nebo v e-mailu s předmětem “Faktura k Vaší objednávce“, odkud si je můžete stáhnout. Systém je posílá zcela automaticky. Prohlédněte si prosím pečlivě Vaši e-mailovou schránku, nezapomeňte na složku Spam, nevyžádaná pošta.  Pokud jste dokumenty v e-mailu ani balíku se zbožím nenašli nebo jste e-mail smazali, tak nás prosím kontaktujte pomocí e-mailu, uveďte  číslo vaší objednávky. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek vyřídíme v nejkratší možné době.

5.       Dodané zboží není kompletní

Pokud v balení nemáte vše, co jste objednali, balík prosím ještě jednou důkladně prohlédněte, některé části jsou opravdu malé a lehce se mohou přehlédnout. Nejčastěji jsou to malá sklíčka (balíček 2x2x cm) vložená přímo k mikroskopu nebo Barlow nástavec umístěný do tubusu mikroskopu.

Může se také stát, že zboží je posláno  ve dvou balících. V takovém případě může být prodlení mezi balíky i několik dnů. Pokud přesto něco postrádáte, bude chyba na naší straně a přijměte naši omluvu. Kontaktujte nás prosím emailem, abychom ihned mohli začít pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek mohli vyřídit k vaší spokojenosti v nejkratší možné době. 

6.       Zboží bylo doručeno poškozené

Je nám líto pokud jste obdrželi poškozené zboží. Prosím kontaktujte násemailem, abychom ihned mohli začít pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek mohli vyřídit k vaší spokojenosti v nejkratší možné době.  Prosíme o popsání v jakém rozsahu je zboží poškozeno a pokud budete tak laskavi, připojte i fotografii. Je také pro nás důležitá informace, zda byl poškozen vnější obal a pokud ano zda jste o této skutečnosti informovali přepravce. Nezapomeňte uvést  datum převzetí, číslo faktury nebo objednávky. Po obdržení e-mailu Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.

7.       Zásilka stále nedorazila

Zásilky na adresu jsou v běžném období doručovány většinou do tří až pěti pracovních dnů od odeslání informačního e-mailu, že Objednávka byla odeslána. Zásilky na pobočku Zásikovny dorazí přibližně do týdne. V e-mailu o odeslání objednávky najdete číslo balíku. Nejpřesnější údaje o aktuálním stavu objednávky pak najdete na webu či místní pobočce České pošty nebo systému přepravce.  Pokud jste číslo balíku nenašli nebo od odeslání objednávky uplynul více jak týden a objednávku stále nemáte, kontaktujte nás prosím emailem. Nezapomeňte uvést číslo faktury nebo objednávky. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a jakmile stav prověříme, budeme Vás informovat.

8.       Změna nebo storno objednávky.  

Zboží se Vám snažíme odeslat během 24 hodin. Během této doby je čas na změnu či stornování objednávky. Informujte nás prostřednictvím emailu o vašem požadavku, do e-mailu uveďte číslo objednávky. Budeme Vás zpětně kontaktovat.

9.       Ověření, zda objednávka proběhla správně

Jestliže jste učinili objednávku a nejste si jisti, že vše proběhlo v pořádku, vyčkejte prosím několik minut, než obdržíte potvrzení objednávky. Někdy se může stát, že potvrzení spadne do Spamu, nevyžádané pošty. Pokud přesto potvrzení neobdržíte do hodiny, objednávka nebyla provedena nebo jste udělali chybu v e-mailu. V tomto případě nás kontaktujte prostřednictvím emailu, v němž popište váš problém. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek vyřídíme v nejkratší možné době.


NÁŠ TIP

Hvězdářský dětský dalekohled zrcadlový NT 76/700

  • Dalekohledakčí cena
  • zvětšení až 232x
  • hvězdy i pozemní cíle
  • výborný poměr cena/užitek
  • pevný kufr
  • dárek k dalekohledu
  • Astro průvodce

Bresser Solarix hvězdářský teleskop

  • Dalekohledvýborný poměr cena/výbava
  • kvalitní optika
  • snadné použití
  • držák na mobil
  • sluneční filtr

Dalekohled Action 7x50

  • Dalekohled999 Kč
  • antireflex skleněná optika
  • 2 dárky nůž a zapalovač

Mikroskop a teleskop - báječný dárek pro děti

  • akční cena
  • Hvězdářský dalekohled a mikroskopvýhodný set teleskop + mikroskop
  • kovové tělo a skleněná optika
  • LED osvětlení mikroskopu
  • pevný kufr
  • 2 dárky Hlavolam a tužka
  • Mikroskopické experimenty
  • Astro průvodce

Školní mikroskop 40-1280x

  • 4699 Kč vč. DPH
  • zvětšení 40-1280x
  • připojení na PCškolní  mikroskop
  • křížový stolek
  • horní a spodní LED
  • napájení ze sítě i baterie
  • bohatá výbava, kufr
  • produktové video

Steiner NightHunter 8x56

  • BEZKONKURENČNÍ CENA
  • špičkový myslivecký dalkohled
  • kvalita bez kompromisůmyslivecký dalekohled
  • excelentní optika
  • zorné pole 135 m
  • jeden z nejlepších na našem e-shopu
  • 2 dárky Nůž + Zapalovač

Astro teleskop Pollux 150/1400 (EQ3)

  • DalekohledBEZKONKURENČNÍ CENA
  • zvětšení až 1050x
  • EQ 3 montáž
  • držák smartphone
  • hvězdy i Slunce
  • perfektní mechanické zpracování
  • odolný, robustní
  • pro dospělé hvězdáře
  • dárek Kapesní dalekohled

Dětský mikroskop v kufru

  • Kovový dětský mikroskop1659 Kč
  • vyrobeno z kovu a skla
  • zvětšení 100-900x
  • LED osvětlení
  • kufr a bohatá výbava
  • 2 dárky Hlavolam a Flexi tužka
  • Průvodce preparováním

Kompaktní turistický dalekohled

  • Hvězdářský dalekohledCorvette 8x42
  • antireflex skla
  •  vodotěsný, plněn dusíkem
  • pouze 523 g
  • široké zorné pole
  • 2 dárky
PROČ NAKUPOVAT U NÁS
  • Specializovaný obchod
  • Poštovné od 109 Kč
  • 3853 výdejních míst
  • Reklamace bez problémů
  • Nabídka 55 výrobců
  • Parametrické filtrování
ANKETA

Jaké dalekohledy vybíráte?

Celkem hlasů: 2919056
5000 3853
Produkt
Počet kusů
Cena s DPH



Košík je zatím prázdný